Usługi

1

Grawerujemy

Za pomocą wiązki laserowej nanosimy na różnego rodzaju powierzchnie napisy oraz grafiki. Jest to jedna z najtrwalszych technik zdobienia wyrobów, która polega na wykonaniu wgłębień, czyli tak zwanym rytowaniu, o różnej głębokości, przekroju i kształcie. Dzięki pozbyciu się wierzchniej warstwy materiału, możemy wydobyć zupełnie nową głębię kolorystyczną, która staje się spójnym wzorem. W przypadku niektórych materiałów np. szkła, grawerowana powierzchnia zostaje zmatowiona.

2

Wycinamy laserowo

Cięcie laserowe jest jedną z nowoczesnych metod obróbki materiału. W tym przypadku czynnik tnący stanowi gorący promień lasera oraz gaz techniczny o dużej czystości. Dzięki tej innowacyjnej metodzie jesteśmy w stanie bezdotykowo wyciąć dowolny kształt o idealnie wykończonych i gładkich brzegach, a także powielić go wielokrotnie, uzyskując tym samym jednakowe kopie. Maksymalna głębokość cięcia zależy od materiału.

3

Projektujemy

Od pomysłu, przez projekt, po gotowy produkt. Początkową koncepcję tworzymy za pomocą programu, by finalnie gotową pracę przenieść na wybrany materiał lub produkt. Tak powstaje wyjątkowy design, gdzie ze zwykłego kawałka materiału rodzi się przedmiot, który ma własną formę i wydźwięk. Technologia laserowa daje nam możliwość wygrawerowania niemalże wszystkiego - własny logotyp, hasło reklamowe, motto lub cytat, schemat, po odręczny podpis, czy rysunek.

Zamówienie i projekt


„Istnieją trzy reakcję po zobaczeniu projektu – pozytywna, negatywna i „WOW”. Reakcja „WOW” jest celem każdego twórcy.”
– Milton Glaser

Aby przygotować doskonały projekt, potrzebujemy również odpowiedniej „bazy” pod postacią np. logotypu (jeśli takowy ma znajdować się na produkcie). W poniższych podpunktach odpowiemy na najważniejsze pytania: Jak zamawiać? Jak przygotować logo firmy do dalszej obróbki? Jaki jest czas realizacji zamówienia? – oraz wiele innych… Pamiętaj, że tworzymy dla Ciebie i na każdym etapie realizacji jesteśmy również po to, aby odpowiedzieć na Twoje pytania.

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć za pomocą formularza kontaktowego lub bezpośrednio na nasz adres email: info@raidolaser.pl

W przypadku dodatkowych pytań, zachęcamy również do kontaktu telefonicznego:
+ 48 796 385 606

Więcej szczegółów znajduje się w zakładce: KONTAKT

Gdzie mogę obejrzeć katalog z produktami?

Wyślij zapytanie odnośnie katalogu:
– materiałów grawerskich
– artykułów biurowych
– pucharów i medali
– pieczątek

poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na nasz adres email:
info@raidolaser.pl lub zaproponuj produkt, który miałby zostać poddany obróbce. Jeżeli wiesz, że interesuje Cię np. laminat TroLase Metallic w odcieniu złota, przygotujemy dla Ciebie ofertę tylko z wybranym materiałem.

Katalog zostanie przesłany pod postacią załącznika w formacie pdf.

Jaka jest minimalna ilość zamówienia?

MATERIAŁY GRAWERSKIE: zamówienie wycenione na kwotę min. 50zł
ARTYKUŁY BIUROWE: w zależności od produktu
STEMPLE I PIECZĄTKI: możliwość zamówienia jednej sztuki
TERMOSY I KUBKI: w zależności od produktu
GADŻETY Z USB: w zależności od produktu
POZOSTAŁE: ustalane indywidualnie

Jak przygotować logotyp?

Logotyp powinien być w dużej rozdzielczości, bez widocznych pixeli, z nienaruszoną/nieprzekształconą oryginalną formą. Nie może być rozciągnięty, rozmazany, niewyraźny, zniekształcony, wydłużony itp.

Im większy rozmiar pliku – tym lepszy jakościowo, dokładniejszy i bardziej przejrzysty projekt.

+ Jak przygotować własnoręczny podpis?
Jeśli chcesz umieścić swój podpis na projekcie np. na dyplomie lub stworzyć pieczątkę, którą szybko i wygodnie naniesiesz swoją parafkę na dokument musisz wykonać następujące czynności:
– użyj czarnego markera, cienkopisu o grubszym rysiku oraz czystej, białej kartki papieru
– staraj się wykonać podpis dokładnie, tworząc smukłe, powiązane ze sobą linie, zachowując jego naturalność
– postaraj się aby napis był czytelny (wykonanie większego podpisu, będzie wygodniejsze w dalszej obróbce)
– zeskanuj podpis i zapisz jako obraz „czarno – biały”
– zapisany plik jest gotowy do załączenia w wiadomości
Tą samą czynność możesz wykonać w przypadku tworzenia grafiki metodą „hand drawn” – czyli rysując projekt na papierze. Miej na uwadze to, że cienkie linie mogą być niewyraźne lub całkowicie zanikłe, a projekt w niewielkim stopniu może różnić się od oryginału.

Jakie informacje są potrzebne do wykonania projektu?

1. Dokładny opis projektu: wielkość; ilość sztuk; materiał/produkt; informacje, które mają się znajdować na produkcie; załączony logotyp (jeśli występuje); inne, które uważasz za istotne.
2. Termin wykonania – przybliżona data, okres w którym mamy dostarczyć skończony projekt.
3. Dane potrzebne do wystawienia faktury VAT oraz dane kontaktowe.

Możesz posiłkować się poniższym wzorem:

(przykład)
DANE FIRMY: RAIDO Kamil Kałach, ul. Bolesława Chrobrego 30, 66 – 300 Międzyrzecz, NIP: 5961738620
DANE KONTAKTOWE: Adres email zwrotny, nr telefonu: 796 385 606
PROJEKT: Podkładki pod kubek z logotypem firmy
WIELKOŚĆ: 10 cm x 10 cm
MATERIAŁ: Sklejka drewniana
ILOŚĆ: 50 sztuk
OPIS: Zlecę wykonanie okrągłych podkładek pod kubek z logotypem firmy oraz rokiem rozpoczęcia działalności. Proszę o umieszczenie loga w centralnym punkcie podkładki.
INFORMACJĘ: Rok 2018, logo umieszczam w załączniku.
DATA WYKONANIA: podkładki potrzebuję najpóźniej za trzy tygodnie od daty przesłania tej wiadomości.

UWAGA! Wybraną formę wysyłki oraz dane adresowe (jeżeli są inne niż adres siedziby firmy) należy dostarczyć po akceptacji projektu, który zostanie przekazany do realizacji (tj. Imię i nazwisko/nazwa firmy, ulica, nr budynku/nr lokalu, kod pocztowy, miasto, telefon).

Kiedy otrzymam odpowiedź na przesłane zlecenie i wycenę?

Na wiadomość odpowiemy w terminie do 4 dni roboczych. Jeśli został podany szczegółowy opis zamówienia, w odpowiedzi zwrotnej prześlemy również wycenę.

UWAGA! Jeżeli nie będziemy w stanie wykonać projektu zostanie on odrzucony lub zaproponujemy coś innego. W przypadku braku istotnych informacji prześlemy dodatkowe zapytania.

Co składa się na koszt produktu?

Koszt produktu zależny jest od: rodzaju materiału/przedmiotu, wielkości wykonywanego projektu (który poddany jest cięciu), obszaru grawerowania (czas pracy lasera) oraz przygotowania projektu z wykonaniem zleconej usługi.

Czy przed wykonaniem zlecenia otrzymam do wglądu projekt?

Tak.

Cena obejmuje wykonanie 2 – 3 projektów do wyboru, z możliwością wprowadzenia drobnych zmian. Jeśli projekt będzie wymagał dużego nakładu pracy, zróżnicowania materiałów, pracy wieloetapowej – wówczas bazujemy na jednym projekcie, który jest modyfikowany do uzyskania oczekiwanego efektu.

Kiedy mogę zgłosić poprawki?

Poprawki, czyli drobne zmiany, można zgłosić w momencie kiedy z otrzymanych projektów wybrany zostanie jeden.

Lista możliwych zmian:
– zmniejszenie/powiększenie projektu
– zmiana czcionki
– dodanie elementu/przeniesienie/ujęcie

Jaki czas jest potrzebny do realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest inny dla każdego projektu. Każde zlecenie musi przejść przez poniższe etapy:
1. Otrzymanie wiadomości – czas odpowiedzi do 4 dni roboczych.
2. Potwierdzenie realizacji i powstanie projektu/ów – do 7 dni roboczych. (Przy skomplikowanych projektach czas pracy może się wydłużyć. Realizacja rozpoczyna się w momencie pozyskania wszystkich potrzebnych informacji oraz potwierdzeniu przez klienta)
3. Wybór projektu, naniesienie poprawek i realizacja – minimum 10 dni roboczych. (Zależne od ilości sztuk, wielkości, skomplikowania projektu)
4. Pakowanie i wysyłka wybraną opcją dostawy.

Jakie są koszty i opcje wysyłki?

Odbiór paczki w punkcie:
– Kiosk Ruchu – 8zł
– Paczkomaty InPost – 12zł

Dostawa kurierska:
– Kurier Poczty Polskiej 48h – 12,90zł
– Kurier Poczty Polskiej 48h (pobranie) – 16,90zł

Odbiór osobisty:
– w placówce firmy RAIDO – 0zł

Kiedy i w jaki sposób opłacić zamówienie?

Nowych klientów obowiązuje przedpłata w formie przelewu przed dostawą. Płatność przelewem 14 dni można uzyskać wówczas, gdy klient złoży 3 zamówienia składające się z 3 różnych faktur, z których przynajmniej jedno przekroczy kwotę 300zł netto.

W jakich przypadkach mogę zgłosić reklamację?

Reklamację można zgłosić wtedy gdy:
– produkt jest nadłamany/wyszczerbiony/wyraźnie porysowany
(Wymiana uszkodzonych produktów na nowe)
– zamówienie jest niepełne
(Dosłanie brakujących elementów na koszt firmy)
– otrzymane zamówienie zostało błędnie nadane i w środku znajdowała się inna zawartość
(Zwrot i wymiana zamówienia na koszt firmy)

REKLAMACJA NIE OBEJMUJE KWESTII WIZUALNEJ PROJEKTU.
Akceptacja projektu = akceptacja finalnej wersji projektu.

Informacje dotyczące materiałów

Materiały grawerskie mogą mieć zróżnicowaną powierzchnię. Ten sam projekt, wykonany na jednym i tym samym materiale, może różnić się np.:
W przypadku drewna: słojami, naturalnymi przebarwieniami, różnicą w odcieniu, odymieniu czy też głębi kolorytu w miejscu grawerowania.
W przypadku laminatu: odcieniem materiału w słońcu/cieniu, przy sztucznym oświetleniu.

Oprócz przykładowych, niewielkie różnice występują również na innych oferowanych przez nas materiałach. Naturalne różnice w strukturze nie podlegają reklamacji.